Praca zdalna – Telewizja Kablowa Dipol Sp. z o.o.
Menu

Praca zdalna

Szanowni Abonenci,

informujemy, od dnia 18 maja 2020 Biura Obsługi Klienta Telewizji Kablowej Dipol pracują w formie stacjonarnej.
Jednocześnie informujemy, że nadal we wszystkich sprawach dotyczących obsługi umów bądź serwisu usług mogą Państwo również kontaktować się z nami drogą telefoniczną bądź za pośrednictwem poczty e-mail.
Opłaty abonamentowe mogą Państwo uiszczać również w formie przelewów elektronicznych.


Biuro Obsługi Klienta Białystok:

Czynne stacjonarnie

ul. Kraszewskiego 28 lok.4u
15-025 Białystok

tel.   85 878 9004
e-mail: dipol@tkb.pl

Poniedziałek – Piątek od 8:00 do 18:00
Sobota od 9:00 do 15:00
Biuro Obsługi Klienta Siemiatycze:

Czynne stacjonarnie

ul. 11 Listopada 4A
17-300 Siemiatycze

tel.   85 679 5354
e-mail: siemiatycze@tkb.pl  

Poniedziałek – Piątek od 8:00 do 16:00
Sobota od 9:00 do 13:00
Biuro Obsługi Klienta Zambrów:

Czynne stacjonarnie

ul. Wilsona 1
18-300 Zambrów

tel. 86 475 4501
e-mail: zambrow@tkb.pl

Poniedziałek – Piątek: od 8:00 do 17:00
sobota: od 8:00 do 13:00



UISZCZANIE OPŁAT W FORMIE PRZELEWÓW ELEKTRONICZNYCH/ POCZTOWYCH

1. Do wykonania przelewu elektronicznego/pocztowego potrzebują Państwo numer indywidualnego rachunku rozliczeniowego, który zapisany jest w  Umowie Abonenckiej bądź umieszczony jest w książeczce opłat oraz kwotę miesięcznej opłaty abonamentowej.
2. Abonenci, którzy nie posiadają dostępu do bankowości elektronicznej mogą zwrócić się o pomoc w spawie płatności do członków rodziny, którzy posiadają usługę przelewu elektronicznego. Płatność powinna być dokonana na numer indywidualnego rachunku rozliczeniowego, płatność może być przekazana z dowolnego rachunku bankowego.
3. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości w sprawie płatności prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Abonenta pod nr telefonu  85 878 90 04